Gaat u een eigen bedrijf opstarten als zelfstandige, ZZP-er of door middel van een vennootschap, dan is TB-Plus door jarenlange ervaring en professionaliteit uitstekend in staat om u als startende ondernemer te begeleiden. Wij adviseren u bij alle administratieve, financiële en fiscale aspecten van uw bedrijf.
In samenspraak met u richten wij uw volledige administratie in. Dit kan in eerste instantie een zeer eenvoudige MKB boekhouding zijn. Door op maat afspraken met u te maken, leggen wij samen vast welke diensten wij voor u verzorgen en wat u zelf wilt doen. Daarnaast werken wij met vaste prijzen die maandelijks gefactureerd kunnen worden. Als startende ondernemer wilt u namelijk niet voor onverwachte kosten komen te staan.
Wij zorgen ervoor dat u als startende ondernemer periodiek keurige financiële overzichten krijgt waaruit blijkt hoe u er als ondernemer voor staat. Tenslotte nemen wij u alle fiscale rompslomp uit handen en verzorgen wij al uw aangiftes of bieden wij u hulp bij uw belastingaangifte.
Voor een kennismakingsgesprek over uw financiële administratie kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen via het aanvraagformulier.