Welkom 5 Over ons

Uw partner in financiële dienstverlening en advisering.

Sinds onze oprichting in 2000 is TB-Plus een toegewijde partner als het gaat om financiële dienstverlening en advisering voor uw onderneming. Met een team van ervaren professionals streven wij ernaar om onze klanten te ondersteunen en te adviseren op het gebied van financiën en bedrijfsstrategie.

Historie

Onze geschiedenis.

Het van oorsprong in het jaar 2000 door Theo Bijkerk opgezette kantoor is inmiddels uitgegroeid tot een gerenommeerd administratie- en advieskantoor met dertien toegewijde medewerkers. Sinds januari 2018 is Egbert van Herk als partner toegetreden. Samen hebben we een solide basis van expertise en ervaring opgebouwd om onze klanten optimaal van dienst te kunnen zijn.

Missie & visie

Het toevoegen van waarde.

Bij TB-Plus geloven we in het leveren van hoogwaardig advies en financiële diensten die onze klanten helpen groeien en succesvol te zijn in een constant veranderende zakelijke omgeving. Onze missie is om waarde toe te voegen aan de ondernemingen van onze klanten door middel van gepersonaliseerde oplossingen en proactief advies. Onze visie is om een betrouwbare en vertrouwde partner te zijn, die klaarstaat om klanten te ondersteunen in elke fase van hun bedrijfsleven.

 Wij zijn hét vakbekwame
administratie- en advieskantoor.

Team

De gezichten achter TB-Plus.

Bij TB-Plus beschikken we over een deskundig en gedreven team van professionals. Onze partners, Theo Bijkerk en Egbert van Herk hebben jarenlange ervaring in de financiële sector en hebben hun sporen verdiend op het gebied van advisering en bedrijfsstrategie. Onze toegewijde medewerkers hebben diverse achtergronden en specialisaties, waardoor we een breed scala aan expertise kunnen bieden aan onze klanten.

Theo Bijkerk
Directeur
Egbert van Herk
Partner
Wim Sonneveld
Relatiebeheerder
Stefanie van der Torre
Office manager
Monique van Beusekom
Office medewerker
Willemien van Wijnen
Office medewerker
Sjors Klootwijk
Finance manager
Kevin Franken
Finance medewerker
Patricia Bezemer
Finance medewerker
Stephanie Linders
Finance medewerker
Patricia Lopez
HR manager
Rania Youssef
Finance en HR medewerker
Nathalie van Hees
HR medewerker

Werkwijze

Dit is wat wij u garanderen!

Heldere afspraken

Al uw vragen maken wij duidelijk. Dat praat een stuk makkelijker!

Het prettigst en meest efficiënt is samenwerking waarbij het duidelijk is wat partijen van elkaar kunnen en mogen verwachten. Ons kantoor maakt op voorhand altijd heldere afspraken over de prijs en welke dienst daarvoor geleverd wordt. Tevens heeft u altijd te maken met een vast contactpersoon.

Persoonlijk advies

Wij kijken graag met u mee. Om uw toekomst te bepalen!

Betrokkenheid en vertrouwen zijn de pijlers waarop wij ons administratiekantoor runnen. Als ondernemer kunt u vrijblijvend een gesprek met ons aanvragen. In het eerste gesprek leert u onze enthousiaste mensen kennen en tegelijkertijd krijgen wij een beeld van uw onderneming en de diensten die u levert. Zo weten we precies wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Vaste prijzen

U weet altijd hoeveel u betaalt. Dat geeft een gerust gevoel!

Veel accountants-en administratiekantoren werken met een uurtarief. De uiteindelijke factuur hangt af van het aantal uur wat aan uw onderneming is besteed. Het voordeel van vaste prijzen is spreiding van de vaste lasten. Zo komt u nooit voor verassingen te staan. Dit betekent niet dat wij niet kunnen afwijken, daarnaast werken wij ook op regie, zodat er ruimte is voor flexibiliteit.